Įsigyti SUPERKORTELĘ galite OZO informacijos centre (1 aukšte) ir GERA DOVANA salelėje (2 aukšte). Kaina 1,45 €.
SUPERKORTELĖ – tai išskirtinė, kupina dėmesio Jums lojalumo programa. Būsite išskirtiniu mūsų klientu ir laikas, praleistas OZE, bus dar mielesnis. Naudodamiesi kortele sutaupysite - sugrįš 1% nuo pirkinio sumos, gausite nuolaidas ir tik Jums skirtus puikius pasiūlymus. Už aktyvumą Jus apdovanosime ir stengsimės nustebinti.
PRIVALUMAI
◊ Netikėčiausi pasiūlymai tik kortelės turėtojams: nuo specialių kainų ir akcijų iki renginių, skirtų tik Jums.
◊ Nuolaidos pirkiniams – nuolatinės nuolaidos beveik 100 OZO parduotuvių.
◊ Malonios staigmenos ir mielos dovanos – nuolat naudokitės kortele, o mes už tai Jus stebinsime dovanomis.
◊ Grįžta 1% nuo pirkinio sumos – kortelėje kaupiasi taškai, kuriais galėsite apmokėti iki 100% Jūsų pirkinio vertės.
LOJALUMO PROGRAMOS „SUPERKORTELĖ“ TAISYKLĖS
Galioja nuo 2017.10.01
Naudojamos sąvokos
PPC Ozas – UAB „Ozantis“, juridinio asmens kodas 126345741 valdantis prekybos ir pramogų centrą „Ozas“, eantį adresu Ozo g. 18, Vilnius ir kuriam priklauso Lojalumo programa.
Lojalumo programa – PPC Ozas vykdoma lojalumo programa, kurios metu visi Lojalumo programos dalyviai, pirkdami Partnerių prekybos vietose, gauna nuolaidą ir/ar kaupia Supereurus, kuriuos vėliau gali iškeisti į Superkuponus ar kitus PPC Ozas ar jo Partnerių siūlomus prizus.
Lojalumo programos dalyvis – fizinis asmuo, užsiregistravęs ir savanoriškai patvirtinęs savo sutikimą dalyvauti Lojalumo programoje, turintis galiojančią Superkortelę.
Partneris – ūkio subjektas, kuriam priklauso prekybos ir pramogų centre „Ozas“ veikianti prekybos vieta (parduotuvė, kavinė ar pan.), kurioje Lojalumo programos dalyviams, pateikusiems Superkortelę, pirkinaims gali būti suteikiamos nuolaidos ir/arba Supereurai, atsiskaitymui už pirkinius priimami Superkuponai.
Superkortelė – PPC Ozas platinama nustatytos formos plastikinė kortelė, identifikuojanti Lojalumo programos dalyvius ir įgalinanti juos naudotis Lojalumo programos pasiūlymais ir paslaugomis.
Superkortelės QR kodas – ant Superkortelės esantis dviejų dimensijų juodų taškų tinklelis baltame fone, į kurį nukreipus savo mobilųjį įrenginį, turintį specialią programą (nemokamai atsisiunčiama programėlė „QR code reader“) ir nuskaičius Superkortelės QR kodą, pateikiamas Superkortelėje esantis Supereurų likutis, Superkortelės registracijos metu pateiktas vardas ir pavardė bei Supereurų galiojimas.
Supereuras – Lojalumo programoje naudojamų lojalumo taškų pavadinimas. Lojalumo programos dalyvio sukauptų Supereurų kiekis nurodo jam priklausančią vertę, pagal kurią gali būti išduodami Superkuponai ar kiti Lojalumo programoje siūlomi prizai. Supercentas – šimtoji Supereuro dalis.
Superkuponas – nustatytos formos finansinis dokumentas, patvirtinantis išankstinio apmokėjimo faktą ir suteikiantis šio Superkupono turėtojui teisę įsigyti Partnerių parduodamas prekes ir paslaugas. Superkuponai išduodami Lojalumo programos dalyviams už Supererurus.
Lojalumo nuolaida – Lojalumo programos dalyviui, perkančiam prekes ir/ar paslaugas Partnerio prekybos vietoje, suteikiama nuolaida.
Lojalumo programos dalyvių aptarnavimo vieta – prekybos ir klientų aptarnavimo vieta, į kurią atvykusiems Lojalumo programos dalyviams teikiamos su Lojalumo programa susijusios įvairios paslaugos ir informacija (prekybos ir pramogų centre „Ozas“ veikiantis Ozo informacijos centras, „Gera dovana“ parduotuvė ir kt.).
Lojalumo programos dalyvio paskyra – Lojalumo programos sistemoje Lojalumo programos dalyviui sukuriama virtuali paskyra, kurioje saugomi Lojalumo programos dalyvio duomenys ir dalyvavimo Lojalumo programoje veiksmų istorija.
Kliento savitarna – ozas.lt/superkortele veikianti Superkortelės savitarna, prie kurios prisiregistravęs Lojalumo programos dalyvis gali matyti su savo Superkortele atliktų veiksmų istoriją, sukauptų Supereurų kiekį, matyti bei redaguoti savo pateiktus asmens duomenis bei sutikimus tiesioginei rinkodarai.
Lojalumo programos sezonas – Supereurų kaupimo laikotarpis, prasidedantis sausio mėn. 1 d. ir trunkantis iki gruodžio mėn. 31 d.
INFORMACIJOS TEIKIMAS
Informacija interesantams visą parą teikiama telefonu 1588 (skambučio kaina – pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomus tarifus).
Raštiškas užklausas galima pateikti elektroniniu paštu superkortele@ozas.lt arba paštu: UAB „Ozantis“, Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius. Atsakymai į raštiškas užklausas pateikiami per 30 (trisdešimt) dienų.
Informacija apie Lojalumo programą teikiama interneto svetainėje ozas.lt/superkortele.
PPC Ozas pasilieka teisę susisiekti su Lojalumo programos dalyviu jo nurodytais kontaktais ir pateikti informaciją, susijusią su dalyvavimu Lojalumo programoje. Tai negalioja tiesioginei rinkodarai.
DALYVAVIMAS LOJALUMO PROGRAMOJE
Lojalumo programos dalyviu gali tapti fizinis asmuo nuo 16 (šešiolikos) metų, išsamiai ir teisingai užpildęs sutikimą dalyvauti Lojalumo programoje (anketą) ir ją pateikęs Lojalumo programos dalyvių aptarnavimo vietoje bei įsigijęs ir aktyvinęs Superkortelę (Superkortelė aktyvinama pateikus anketą – toliau vadinama Aktyvinta Superkortelė).
Superkortelės kaina yra 1,45 EUR. Lojalumo programos dalyviui pateikus seną, pasibaigusio galiojimo Superkortelę, nauja išduodama nemokamai, o senoji paimama.
Asmeniui įsigijus Superkortelę, ji tampa jo nuosavybe. Superkortelės savininkas pats atsako už Superkortelės ir jos duomenų saugumą.
Vienas asmuo tuo pat metu Lojalumo programoje gali būti užregistruotas tik kartą ir turėti tik vieną asmeninę Lojalumo programos dalyvio paskyrą bei vieną galiojančią Superkortelę. Asmuo savo Lojalumo programos paskyros negali perleisti kitam asmeniui.
Aktyvinta Superkortelė tampa galiojanti Lojalumo programoje ir įgalina Lojalumo programos dalyvį naudotis Lojalumo programos nuolaidomis, paslaugomis ir kitais privalumais.
Kartą užregistruotos, t.y. su Lojalumo programos dalyvio paskyra susietos Superkortelės nebegalima vėl aktyvinti ir/ar susieti su kito Lojalumo programos dalyvio paskyra.
Lojalumo programos nuolaidos, paslaugos ir kiti privalumai teikiami Lojalumo programos dalyviui, pateikusiam savo Superkortelę, susietą su jam priklausančia Lojalumo programos dalyvio paskyra. PPC Ozas, Partnerių darbuotojai ar kiti įgalioti asmenys turi teisę Supekortelę pateikusio asmens paprašyti pateikti savo asmens dokumentą ir patikrinti tapatybę. Lojalumo programos nuolaidos, paslaugos bei kiti privalumai gali būti nesuteikiami, jei asmuo pateikia kito asmens vardu užregistruotą Superkortelę.
Superkortelės galiojimo terminas – 4 (keturi) metai. Pasibaigus galiojimo terminui, Lojalumo programos sistemose Superkortelė yra užblokuojama. Šiuo atveju Lojalumo programos dalyvis turi įsigyti naują Superkortelę ir ją aktyvinti, užpildydamas ir pateikdamas sutikimą dalyvauti Lojalumo programoje (anketą).
Lojalumos programos dalyvis, praradęs Superkortelę:
Turi nedelsiant informuoti PPC Ozas telefonu 1588 arba el. paštu info@superkortele.lt. PPC Ozas, gavęs pranešimą, per dvi darbo dienas užblokuoja Superkortelę. PPC Ozas ar jo įgaliotas asmuo neatsako, jei iš prarastos Superkortelės paskyros bus panaudoti Supereurai per laikotarpį iki užblokavimo momento.
Gali įsigyti naują Superkortelę ir aktyvinti ją vietoj senosios. Norėdamas įsigyti naują Superkortelę, Lojalumo programos dalyvis turi atvykti į Lojalumo programos dalyvių aptarnavimo vietą, naujai užpildyti ir pateikti Lojalumo programos dalyvio anketą. Šiuo atveju naujoji Superkortelė yra susiejama su Lojalumo programos dalyvio paskyra ir aktyvinama, o senoji yra užblokuojama ir tampa nebegaliojanti.
Asmuo laikomas Lojalumo programos dalyviu, kol galioja jo Superkortelė, o pasibaigus Superkortelės galiojimui, dar 1 metus nuo paskutinio Lojalumo programos dalyvio atlikto ir Lojalumo programos sistemoje užfiksuoto bet kokio veiksmo, kuris įmanomas be Superkortelės (pvz.: informacijos patikrinimas ar duomenų patikslinimas). Lojalumo programos dalyvis turi teisę atšaukti savo dalyvavimą Lojalumo programoje, raštu pateikęs prašymą Lojalumo programos dalyvių aptarnavimo vietoje. PPC Ozas, gavęs tokį prašymą, per 7 (septynias) dienas panaikina asmens registraciją ir dalyvavimą Lojalumo programoje.
Dėl bet kokios priežasties nutrūkus Lojalumo programos dalyvio dalyvavimui Lojalumo programoje, blokuojama to asmens Lojalumo programos dalyvio paskyra, Superkortelė, visi sukaupti Supereurai anuliuojami, negrąžinami, į pinigus ar kitas vertybes nekeičiami ir niekaip kitaip nekompensuojami.
ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS IR LOJALUMO PROGRAMOS DALYVIO SUTIKIMAI
PPC Ozas ir/ar jo vardu veikiantis įgaliotas asmuo, vykdydamas Lojalumo programą, asmens duomenis tvarko pagal čia išdėstytas taisykles, PPC Ozas patvirtintas Asmens duomenų tvarkymo taisykles bei pagal LR teisės aktus.
Asmens pateikti duomenys saugomi tol, kol asmuo dalyvauja Lojalumo programoje, o dalyvavimui nutrūkus – iki Lojalumo programos sezono pabaigos.
Pasikeitus asmens duomenims, Lojalumo programos dalyvis privalo per mėnesį atitinkamai patikslinti savo pateiktus duomenis. Duomenis galima patikslinti Lojalumo programos dalyvių aptarnavimo vietose.
Asmens duomenys gali būti perduoti trečiosioms šalims tik tiek, tokia apimtimi ir tik tokia forma, kiek tai yra būtina norint užtikrinti Lojalumo programos vykdymą.
Lojalumo programos dalyvis laisva valia gali pateikti ir atšaukti savo sutikimą dalyvauti Lojalumo programoje. Pateikus šį sutikimą laikoma, kad asmuo patvirtina, jog sutinka dalyvauti Lojalumo programoje pagal visas čia išdėstytas taisykles bei supranta savo teises ir pareigas, o šį sutikimą atšaukus, jo asmens duomenys trinami iš Lojalumo programos sistemos ir asmuo Lojalumo programoje nebedalyvauja.
Lojalumo programos dalyvis laisva valia gali pateikti ir atšaukti savo sutikimą, kad PPC Ozas ar jo įgaliotas asmuo su juo ar jo duomenimis vykdytų tiesioginės rinkodaros veiksmus. Lojalumo programos dalyviui pateikus šį sutikimą laikoma, kad jis sutinka gauti reklaminio pobūdžio informaciją, susijusią su Lojalumo programa. Jei Lojalumo programos dalyvis atskiru sutikimu/atšaukimu, pareiškimu, prašymu ar kita tvaria forma nenurodė kitaip, laikoma, kad Lojalumo programos dalyvis pageidauja gauti reklamą visais galimais būdais, pagal jo pateiktus duomenis.
Lojalumo programos dalyvis laisva valia gali pateikti ir atšaukti savo sutikimą, kad PPC Ozas ar jo įgaliotas asmuo su juo ar jo duomenimis vykdytų tiesioginės rinkodaros veiksmus, susijusius su Lojalumo programos vykdymu tik tam tikru nurodytu būdu/kanalu (pvz.: SMS žinute, elektroniniais laiškais, namų adresu ar pan.).
Lojalumo programos dalyvis turi teisę susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis ir su tuo, kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų, nesutikti, kad būtų tvarkomi asmens duomenys.
Lojalumo programos dalyviai savo sutikimus gali pateikti ir atšaukti raštu Lojalumo programos dalyvių aptarnavimo vietose arba Kliento savitarnoje www.ozas.lt/superkortele.
SUPEREURŲ KAUPIMAS
Lojalumo programos dalyvis, norėdamas gauti Supereurų, Partnerio darbuotojui turi pateikti savo galiojančią Superkortelę prieš atsiskaitydamas už pirkinius.
Lojalumo programos dalyvis gauna Supereurus tik tais atvejais, kai atsiskaito už savo pirkinius ir naudojasi jo vardu užregistruota Superkortele.
Supereurai suteikiami pagal sumokėtą sumą šiuo santykiu: 100 Eur = 1 Supereuras. Supereurai gali būti suteikiami ir kitu santykiu, tokiu atveju prekybos vietoje apie tai pateikiama informacija.
Informacija apie Partnerių teikiamus Supereurus bei visas sąlygas pateikiama Lojalumo programos interneto puslapyje ozas.lt/superkortele.
Supereurai nesuteikiami kai atsiskaitoma už Lojalumo programoje draudžiamas prekes – tabako, alkoholio gaminius ir lošimų paslaugas. Lojalumo programos dalyviui atsiskaitant už pirkinį, kurio bendrame čekyje yra Lojalumo programoje draudžiamų prekių, Partneriai turi teisę nesuteikti Supereurų už visą čekį. Tokiu atveju Lojalumo programos dalyvis gali prašyti Partnerio Lojalumo programoje draudžiamas prekes atskirti ir suformuoti atskirus pirkinius, tačiau Partneris turi teisę nesutikti ir taikyti savo nustatytą atsiskaitymo tvarką.
Lojalumo programos dalyviui grąžinant Partneriui prekes ir atsiimant už jas sumokėtus pinigus, Partnerio darbuotojas turi teisę atitinkamą, anksčiau suteiktų Supereurų sumą, nurašyti iš Lojalumo programos dalyvio paskyros. Jei prekių ir pinigų grąžinimo metu Programos dalyvio paskyroje nėra reikalingos (anksčiau suteiktos) Supereurų sumos (galimos priežastys: Supereurai yra panaudoti, baigėsi jų galiojimo laikas ar pan.), trūkstama Supereurų suma gali būti nurašoma ateities pirkinių sąskaita, tai yra Programos dalyvio paskyroje atsiranda neigiamas likutis. Neigiamą likutį galima padengti sukaupiant naujus Supereurus. Naujai gauti Supereurai pirmiausia padengia įsiskolinimą.
Suteikiant ar nurašant Supereurus, informacija apie šią operaciją pateikiama į Lojalumo programos dalyvio paskyrą tuo metu, kai operacija realiai buvo įvykdyta, tačiau tam tikrais atvejais informacija gali vėluoti, tačiau ne ilgiau, nei 7 dienas. Lojalumo programos dalyviui nustačius, kad per nurodytą laikotarpį informacija apie atliktą operaciją nepasiekė jo paskyros, Lojalumo programos dalyvis gali kreiptis į Lojalumo programos dalyvių aptarnavimo vietą ir pateikti pretenziją.
SUPEREURŲ PANAUDOJIMAS (KEITIMAS Į SUPERKUPONUS)
Lojalumo programos dalyvis savo sukauptus Supereurus gali panaudoti 2 būdais: iškeisti juos į Superkuponus Lojalumo programos dalyvių aptarnavimo vietoje arba panaudoti iki 100% pirkinio sumos padengimui atitinkamu ženklu pažymėtose prekybos vietose. Abiem atvejais Lojalumo programos dalyvis turi pateikti savo Superkortelę ir nurodyti panaudojamų Supereurų sumą.
Sukaupti Supereurai į pinigus nekeičiami.
Iškeisti sukauptus Supereurus į Superkuponą gali tik pats Lojalumo programos dalyvis. Lojalumo programos dalyvių aptarnavimo vietoje dirbantis darbuotojas turi teisę paprašyti, kad Lojalumo programos dalyvis pateiktų savo asmens dokumentą, patvirtinanti jo tapatybę. Jei Lojalumo programos dalyvis asmens dokumento nepateikia ar paaiškėja, kad Superkortelė priklauso kitam asmeniui, Supereurų keitimo į Superkuponą operacija nevykdoma.
Supereurai į Superkuponą keičiami santykiu: 1 Supereuras = 1 Euras (Superkupono vertė). Lojalumo programos dalyvių aptarnavimo vietoje yra išduodami šių nominalų Superkuponai: 1 EUR, 5 EUR, 10 EUR, 20 EUR.
Jei Lojalumo programos dalyvis turi sukaupęs mažesnę Supereurų sumą, nei pageidaujamo Superkupono nominalo suma, trūkstamą sumą Lojalumo programos dalyvis gali primokėti pinigais.
Lojalumo programos dalyviui įsigijus Superkuponą ir jam pageidaujant, išduodamas Superkuponų priėmimo-perdavimo aktas. Už išduotus Superkuponus PVM sąskaita-faktūra neišrašoma.
Atlikta Supereurų iškeitimo į Superkuponą operacija yra neatšaukiama, grąžinti Superkuponą ir atgauti Supereurus į Lojalumo programos dalyvio paskyrą nėra galimybės.
Supereurus Lojalumo programos dalyviai gali panaudoti per Lojalumo programos sezoną bei mėnesį po to (iki sausio 31 dienos). Per šį laikotarpį nepanaudoti Supereurai anuliuojami ir nekompensuojami.
SUPERKUPONAI IR JŲ NAUDOJIMAS
Superkuponai galioja ir yra naudojami pagal „Prekybos ir pramogų centro OZAS dovanų kuponas“ sąlygas ir taisykles, kurios skelbiamos Ozo interneto svetainėje ozas.lt. Superkuponas yra prilyginamas Dovanų kuponui, išskyrus šias išimtis: nėra galimybės Superkupono įsigyti internetu; yra išduodami 6.3. punkte nurodyti Superkuponų nominalai; Superkuponu galima atsiskaityti tik Lojalumo programoje dalyvaujančiose Partnerių prekybos vietose; pasibaigus Superkupono galiojimo terminui (3 mėnesiai), jo pratęsti nėra galimybės.
Pasibaigus Superkupono galiojimui, jis yra anuliuojamas, Supereurai ir/ar pinigai už jį negrąžinami.
Superkuponai į pinigus nekeičiami.
Partneris turi teisę už Superkuponus neišduoti savo platinamų dovanų čekių.
PASIŪLYMUS TEIKIANČIŲ PARTNERIŲ ŽYMĖJIMAS
Lojalumo programos dalyviai gali naudotis Lojalumo programos pasiūlymais (naudotis Lojalumo nuolaidomis, kaupti Superlitus ir panaudoti Superkuponus) Partnerių prekybos vietose, kurių sąrašas skelbiamas ozas.lt/superkortele.
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PPC Ozas turi teisę pakeisti šias Lojalumo programos taisykles, apie tai iš anksto asmeniškai nepranešęs Lojalumo programos dalyviams, tačiau įsipareigoja apie pakeitimus paskelbti ne vėliau kaip prieš 15 (penkiolika) dienų tuo pačiu būdu, kokiu buvo paskelbtos šios taisyklės. Jei ne vėliau nei per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po tokios informacijos paskelbimo Lojalumo programos dalyvis nepateikia PPC Ozas rašytinio prašymo atsisakyti kortelės ir/ar toliau atlieka operacijas kortele, laikoma, kad jis sutinka su taisyklių pakeitimu.
Tuo atveju, jeigu dayvaujant Lojalumo programoje, Lojalumo programos dalyviai gaus Superkuponų, prizų, dovanų ar kitų vertybių, kurios Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo nustatyta tvarka yra apmokestinamos, gyventojų pajamų mokestį, susijusį su faktiškai atsiimtais prizais ir/ar dovanomis, sumokės ir deklaruos PPC Ozas. PPC Ozas, jo įgaliotas asmuo bei Partneriai neprisiima atsakomybės, jei asmuo dėl faktiškai atsiimtų prizų ir/ar dovanų vėliau patirs kitas mokestines pasekmes.
PPC Ozas pasilieka teisę vykdyti akcijas ar kitus veiksmus, kurių metu Supereurai būtų suteikiami, panaudojami ar keičiami į Superkuponą kitu santykiu, kitomis sąlygomis ir kita tvarka ar būtų keičiamos Superkortelių pardavimo vietos, mokestis ir sąlygos.
PPC Ozas pasilieka teisę atsisakyti išduoti Supereurus, Superkuponus ar pašalinti iš Lojalumo programos dalyvį, jei šis pažeidė šias taisykles ir/ar dalyvavo Lojalumo programoje pažeisdamas LR įstatymus ir/ar užsiėmė veikla, kuri gali būti laikoma sąmoningu kenkimu PPC Ozas, jo įgaliotam asmeniui, Partneriams ar kitiems Lojalumo programos dalyviams.
◊ Sukauptus taškus galite panaudoti per kalendorinius metus ir dar vieną papildomą mėnesį – iki kitų metų sausio 31 dienos. Pvz., per 2018 metus sukaupta grąža galioja iki 2019 m. sausio 31 d.
SUPERKORTELĖ galioja tik EURO PUB SEKLYČIA restorane.
Kavinių alėjoje esančiame EURO PUB SEKLYČIA SUPERKORTELĖ neaptarnaujama.
Palūkėkite
Alikante
ALIKANTE - naujas ispaniškų batų parduotuvių tinklas Lietuvoje. Mūsų klientai - drąsūs šiuolaikiški žmonės, norintys pabrėžti savo statusą bei originalumą. ALIKANTE avalynė ne tik kokybiška ir madinga, - ji stilinga ir individuali, galbūt net truputį neįprasta...Kartais šito "truputį" pritrūksta, kad patirtumėt tikrą malonumą apsipirkdami.
Pas mus rasite PERTINI, FANTASY, HISPANITAS, PIKOLINOS, GADEA, TO BE, SPIRAL, ir kitu ispanų gamintojų avalynės. Saikingos bei originalios batų ir aksesuarų detalės, pačios madingiausios spalvos, modeliai, faktūros leis atrasti save iš naujo.
Užtikriname, kad žengsite koja kojon su mada, avėsite tik kokybiškus, gerą vardą ir reputaciją Europoje turinčius batus, būsite originalūs. Sukurkite save iš naujo!
Čia galioja SUPERKORTELĖ
-5 % naujai kolekcijai
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus